سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشک بزرگسالان خارجی ابری فلکس و ابری فرم

پوشک بزرگسالان خارجی فوق العاده با کیفیت

پوشک بزرگسالان خارجی هم مانند پوشاک است که توسط افرادی که بی اختیاری و کنترلی در مثانه خود ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین افرادی که از نظر جسمی دچار معلولیت می باشند و قادر به رفتن به دستشویی نیستند نیاز به استفاده از پوشینه بزرگسال را دارند که این پوشینه مناسب برای خانوم ها و آقایان می باشد.

پوشک بزرگسال خارجی آبنا

پوشینه بی اختیاری آبنا از مواد ضد آلرژیک ساخته شده و به عنوان بهترین پوشک بزرگسال ضد حساسیت خارجی شناخته شده که قدرت جذب فوق العاده بالایی دارد و مانع از حساسیت های پوستی و انواع جوش هایی که ممکن است در زمان استفاده اتفاق بیافتد جلوگیری می کند.

پوشک بزرگسال برای چه افرادی مناسب است ؟

در اصل پوشینه بی اختیاری توسط افرادی استفاده می شود که اختیاری در کنترل مثانه خود ندارند که در افراد مسن و یا حتی جوان اتفاق می افتد . و لازم است بدانید که استفاده از پوشینه فقط دلیل بر داشتن بی اختیاری نیست و ممکن است لازمه افرادی که بی اختیاری ندارند و به خاطر شرایط و موقعیت هایی که دارند استفاده کنند.

استفاده از پوشینه توسط کسانی که از نظر روانی بیمار هستند . نگهبانان امنیتی که باید برای مدت بسیار طولانی در وظیفه خود بمانند. رانندگانی که مجبور به انجام رانندگی بدون توقف هستند. و همچنین در زمان حضور در فضاپیما برای فضانوردان مناسب است و زنان باردار ، که به دفعات دچار بی اختیاری می شوند. افرادی که از صدمات رنج می برند و نمی توانند از بدن خود را حرکت کنند.

برای درمان بی اختیاری استفاده از پوشینه های بهداشتی که در سایز های مختلف متناسب با سایز دور کمر افراد موجود است پیشنهاد می شود. بی اختیاری ممکن است ناشی از عفونت های ادراری نیز اتفاق بیافتد که قابل درمان می باشد.

پوشینه بزرگسال پارچه ای یا یکبار مصرف ؟

پوشک پارچه ای نسبت به پوشک یکبار مصرف ارزانتر است و قابلیت شست و شو و استفاده دوباره را دارد. اما استفاده از پوشینه بزرگسال یکبار مصرف چسبی و شورتی از لحاظ رعایت موارد بهداشتی طرفداران بیشتری دارد که استفاده و پوشیدن آن خیلی راحت تر است.

پوشینه های بهداشتی یکبار مصرف ابری فلکس و ابری فرم قدرت جذب بالایی داشته و مانع از نشتی و رطوبت در لباس می شود که به عنوان محبوب ترین پوشینه خارجی در بازار ایران موجود است که در سایت فروشگاهی ناجی طب به فروش می رسد و دیگر نیازی به شست و شو مجدد ندارد.

این نوع پوشینه از موادی تشکیل شده است که به هیچ عنوان بدن مرطوب نمی شود و پوست به طور کامل خشک می ماند.

پوشک های یکبارمصرف به دلیل راحتی و بدون نیاز شست و شو مجدد جایگزین پوشک های پارچه ای شده است و هزینه آن کمی بیشتر نسبت به پوشک پارچه ای است.

پوشینه های یکبارمصرف ابری فلکس و ابری فرم محصول شرکت Abena اینک در بازار به عنوان دارنده محصولی شناخته شده است که بیشترین استفاده از الیاف لایکرا را دارد و این موضوع باعث فیت مستحکم پوشک بر روی بدن شده به طوری که پوشنده آن با خیال راحت می تواند فعالیت های روزمره خود را انجام دهد و در مقایسه با انواع پوشک بزرگسال های دیگر استفاده از آن برای مصرف کننده بسیار آسان است.

و به طور کلی پوشک بزرگسال برای افرادی استفاده می شود که کنترلی بر خود ندارند و به راحتی می توانند با استفاده از نوع پوشینه ها به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند و بدون هیچگونه خجالت زدگی در اجتماع حضور داشته باشند.

برای سفارش و خرید اینترنتی پوشک می توانید از طریق شماره موجود در سایت اقدام نمایید. و همچنین دایرکت اینستاگرام ناجی طب پاسخگوی همه ی سوالات در هر ساعت بوده و می توانید محصولات را جهت سفارش ثبت نمایید و به راحتی خرید کنید.