سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابهامات مادر در رابطه پوشک بچه

تعویض پوشک بچه و ابهامات مادر در رابطه با آن

خودتان را اماده کنید که زمان زیادی را باید صرف تغییر پوشک بچه کنید. نوزاد شما نیاز به تعویض حداقل 8 تا 12 بار در روز دارد

و خوب بله اتفاق زیاد برای شما افتاده که تازه پوشک فرزند دلبندتان را تعویض کرده اید و یک دقیقه بعد دوباره خرابکاری کرده است و شما باید دوباره تعویض کنید این کار را هر کودکی انجام می دهد لطفا عصبانی نشوید.

شما ممکن است پوشک یکبار مصرف انتخاب کنید یا چند بار مصرف ،که خوب یکبار مصرف راحت تر است و  معمولا جذب بالایی هم دارد

و انتخاب ان راحت تر از چند بار مصرف است.با این حال استفاده از چند بار مصرف در طولانی  مدت به صرفه تر است و بر محیط زیست هم تاثیر کمتری می گذارد.

اما سوالی که که معمولا پرسیده می شود را نگاهی بیندازیم شاید سوال خود شما هم نیز باشد.

نحوه تعویض پوشک کودک در شب

خواب برای شما و کودک تان بسیار پر اهمیت ومفید است به همین دلیل است که شما می توانید ازخود در اواسط شب بپرسید ایا نیاز به تعویض پوشک دارد یا نه ؟

در طول روز این سوال ساده است اما در شب به خاطر  اهمیت خواب شبانه کمی مهم تر و پیچیده تر می شود.بنابراین اگر کودک شما هنوز خواب باشد ایا شما باید او را بیدار کنید اگر خیس نکرده باشد یا کثیف کاری نکرده باشد نیازی نیست اما اگر خیس کرده باشد چه کار باید کرد؟

البته پوشک های فعلی انقدر قدرت جذب بالا ای دارند که ممکن است کودک شما سراسر شب را بخوابد.اما اگر نیازی هم داشته باشند

زمانی که برای  تغذیه انها را بیدار می کنید یا از خواب بیدار می شوند این شانس را دارید که پوشک انها را تعویض کنید.

اما اگر خواب بود و میزان کثیف کاری که انجام داده در حدی است که به پوست و خواب او اسیب می زند باید ان را تعویض کنید اما برای این کار عواملی را باید از قبل تهیه و تدارک دید.

همان طور که نور و روشنایی برای ما بزرگسالان یک عامل مزاحم برای خواب است برای کودک هم همین طور است.

چراغ های اضافی را خاموش کنید اتاق را کاملا تاریک نگه دارید و از نصب چراغ قوه و نورهای تنظیم شده در کار او این کار را نجام دهید به ارامی پوشک را عوض کنید,

بدون انکه سرو صدایی ایجاد کنید و بدون انکه به چشم های کودک نگاه کنید که تمرکزتان را از دست بدهید یا باعث تحریک انها بشود.

و سپس او را در رختخواب خود بگذارید.

خرید پوشک بچه با قابلیت جذب بالا

اما در پایان بار دیگر یاد اوری می شود که از خرید پوشک بچه با قابلیت جذب بالا و پوشک ضد حساسیت استفاده کنید.

تا مادر و کودک هر دو خواب کافی داشته باشند.و همچنین قبل از خواب شبانه از کرم مخصوص پوشک استفاده کنید که اگر هم حساسیتی یا کثیف کاری اتفاق افتاد با ابن عمل حساسیت پوستی و اسیب پوستی را به حداقل برسانیم.

 

[caption id="attachment_823" align="aligncenter" width="554"]پوشک بچه و ابهامات مادر در رابطه با تعویض پوشک بچه تعویض پوشک بچه[/caption]